سوالات متداول
سوالات متداول
چگونه به وسایت Mangrow.ir اعتماد کنیم؟
عدم اعتماد به وبسایت های فروشگاهی و خرید های اینترنتی مدتیست که با جا افتادن میان مردم و وجود نهاده های نظارتی به امری عادی تبدیل واین عدم اعتماد منتفی کاملا شده است. با این حال برای اطمینان بیشتر خریدار گرامی قابل ذکر است که فروشگاه اینترنتی مانگرو دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که داشتن این نماد مستلزم رعایت قوانین کسب و کار اینترنتی براساس فیلترهای ناظران enamad بوده ضمن اینکه فروشگاه اینترنتی مانگرو دارای سابقه فعالیت حضوری در بندرعباس می باشد.
در چه ساعت میتوانیم خرید کنیم؟
هرساعتی! شما می توانید بدون تماس گرفتن و هماهنگی با ما درهرساعت و درهرلحظه ای از شبانه روز حتی ایام تعطیل سفارش خود را ثبت کرده و خرید را انجام دهید. بدیهی است ارسال سفارشات شما در روزهای تعطیل امکان پذیر نمیباشد و ارسال آن به روز بعد موکول خواهد شد.
مراحل ثبت سفارش و خرید چگونه است؟ / نحوه خرید اینترنتی را بلد نیستم.
مراحل ثبت سفارش و نحوه ی خرید در صفحه ی “راهنمای خرید از فروشگاه مانگرو” به صورت کامل با عکس توضیح داده شده. ضمن اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید در “بخش تماس با ما” به صورت تلفنی با فروشگاه مانگرو گفت و گو کنید.
سفارشات ثبت شده را چگونه پیگیری کنم؟
بعد از پرداخت هزینه و اتمام خرید تمامی مراحل پردازش سفارش از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد ضمن اینکه می توانید با کدپستی ارسال شده “رهگیری مرسوله پستی” را خود چک کنید.
امکان خرید به صورت تلفنی هم وجود دارد؟
بله، درصورت عدم آشنایی خریدارگرامی ازنحوه کار با سایت و یا نبودن اینترنت می توانید سفارش خود از طریق تماس تلفنی و یا پیامک واتس اپ ثبت کنید. شماره تماس و ادرس اکانت اجتماعی در صفحه ” تماس با ما ” موجود می باشد.
امکان لغو سفارش بعد از ارسال یا مرجوعی کالا بعد از دریافت وجود دارد؟
بله، فروشگاه مانگرو مشتری مداری را همیشه سرلوحه کارخود قرار می دهد. و خریداران عزیز حتی بعد از ثبت سفارش و ارسال کالا توسط ما می توانند با هماهنگی بخش بخش پشتیبانی سفارش خود را بدون ذکر دلیل لغو کنند. در صورتی که کالا پس از دریافت دارای ایراد فنی نباشد و خریدار به دلیل غیرفنی درخواست مرجوعی را داشته باشد هزینه پستی برگشت با ایشان بوده و اصل مبلغ سفارش به صورت کامل پس داده خواهد شد.
توضیحات و ویژگی عنوان شده از محصولات واقعی هستند؟
تمامی مشخصات و ویژگی های عنوان شده در فروشگاه عین واقع است حتی وزن محصول توسط خود ما اندازه گیری شده! و درصورت وجود هرگونه مغایرت و نارضایتی مشتری سفارش قابل استرداد می باشد.
آیا کالاهای موجود در فروشگاه مانگرو گارانتی دارند؟
بله، در زمان افزودن کالا به سبد خرید مدت زمان گارانتی محصول عنوان شده ضمن اینکه برخی از کالا ممکن است هیچ گارانتی نداشته باشند.
آیا پرداخت وجه سفارش به مامور پست و درب محل امکان دارد؟
بله، فروشگاه مانگرو مشتریمداری را همیشه سرلوحه کارخود قرار می دهد. به همین جهت خریداران عزیز می توانند خرید خود را ثبت کرده و هزینه ی آن را پس از دریافت کالا به مامورپست تحویل دهند ضمن اینکه این نوع سفارش در بخش ” آموزش ثبت سفارش ” به صورت کامل توضیح داده شده و شامل افزایش نرخ می باشد.
بعد از سفارش، برای اطمینان از پردازش و ارسال آن باید با سایت تماس بگیرم؟
خیر، بعد از اتمام خرید، یک ایمیل با مشخصات شما برای ما ارسال خواهد شد و مراحل پردازش سفارش تحت ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد. هیچ نیازی به تماس تلفنی جهت اطمینان از پردازش کالا وجود ندارد.
آیا ارجاع کالا وجود دارد؟
بله، شما مشتری گرامی میتوانید محصول خود را پس از دریافت در صورت عدم رضایت مرجوع کنید،که شرایط مرجوع کردن کالا در صفحه”شرایط مرجوعی کالا” می توانید مطالعه کنید.
Mangrow
ir.