آموزش ثبت تیکت در فروشگاه اینترنتی مانگرو با موبایل

پس از آموزش ثبت تیکت این بار قصد داریم تا به شما مشتریان و فروشندگان گرامی نحوه ارسال تیکت های طولانی ، نظرات و سوالات را به وسیله موبایل به شما آموزش دهیم. تا به این وسیله مارا مطلع کنید. این آموزش به صورت کامل و مرحله به مرحله هممراه با عکس برای شما عزیزان فراهم شده است تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید.

1. ورود به حساب کاربری

در مرحله اول از منو بالای سایت بر روی گزینه حساب من کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود بشوید.

 

 

2. دیدن منو کاربری و ورود به صفحه تیکت های پشتیبانی

 

بعد از ورود به حساب کاربری، به فشردن دیدن منو ، وارد منو کاربری می شویم.

 

 

 

 

بعد از باز شدن منو کاربری بر روی گزینه تیکت های پشتیبانی کلیک می کنیم

 

 

 

 

3. ارسال تیکت و انتخاب دسته یا دپارتمان

وقتی بر روی گزینه تیکت های پشتیبانی کلیک کردیم ، کادری به عنوان تیکت های شما باز خواهد شد. روبروی عنوان این کادر، دکمه ای به عنوان ارسال تیکت مشاهده خواهید کرد. بر روی این دکمه کلیک کنید.

 

 

سپس منویی برای شما باز خواهد شد که از طریق آن می توانید دسته یا دپارتمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت تیکت خود را ارسال نمایید.

 

پس از انتخاب دسته یا دپارتمان مورد نظر می توانید تیکت خود  را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *