
آموزش ثبت تیکت در فروشگاه مانگرو
مراحل آموزش
در این صفحه قصد داریم تا به شما مشتریان و فروشندگان گرامی آموزش دهیم چگونه میتوانید از طریق حساب کاربری خود برای ما تیکت های طولانی، نظرات و سوالات خود را ارسال کرده و مارا مطلع کنید. آموزش مرحله به مرحله همراه با عکس در پایین همین صفحه قرار داده شده است.
1.ورود به حساب کاربری
ابتدا از سربرگ بالای سایت بر روی گزینه “ورود به حساب” کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود می شوید.

2.ورود به پنل کاربری
بعد از ورود به حساب کاربری خود باز هم از همان بالای سربرگ سایت بر روی گزینه “پنل کاربری” کلیک کرده و وارد پنل می شوید.

3.انتخاب گزینه تیکت های پشتیبانی
پس از ورود به پنل کاربری خود از منوی سمت راست صفحه گزینه “تیکت های پشتیبانی” را انتخاب کرده و پس از باز شدن صفحه بر روی گزینه “ارسال تیکت” کلیک می کنید.

4.انتخاب دپارتمان
در مرحله آخر، پس از کلیک بر روی گزینه ارسال تیکت، صفحه جدیدی برای شما باز شده که از شما می خواهد دپارتمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب دپارتمان خود فرم ارسال تیکت برای شما باز شده و شما میتوانید تیکت های خود را ارسال کنید.
توجه داشته باشد شما با زدن تیک “عمومی کردن این تیکت” این اجازه را میدهید که پیام شما برای عموم به نمایش در بیاید.
- فروشگاه اینترنتی مانگرو
- فروردین 25, 1400
- 311 بازدید